VELKOMMEN TIL RODEBUTIKKEN ;)

fredag den 12. februar 2010

Fredag aften kl. 00.26 - og jeg er hjemme? :O

Det er sku længe siden det er sket :D Den sidste tid - har den stået på fest hver weekend, måske jeg havde en masse lagret krudt der skulle brændes af :D Men jeg må indrømme at jeg elsker at feste, jeg elsker at gå i byen - jeg elsker at gejle mig op med veninder, tage de høje stiletter på - drikke assti, sladre og høre god musik - hvorefter at gå i byen, fyre den af på dansegulvet og møde nye mennesker :)

Nogle gange kan jeg blive i tvivl om jeg nogensinde får rendt hornene af? Om jeg nogensinde bliver træt af at danse hele natten og gå barfodet hjem - drikke mig fuld i tequila med mine veninder og de moralske tømrermænd - jeg tvivler :)

Men i aften er anderledes - Jeg har idag, flyttet mine ting fra mit værelse i et bofællesskab i aalborg - til hjørring i min nye (Virkelig lækker) penthouse lejlighed som jeg skal dele med min fantastiske veninde Mimse. Belsutningen om at flytte fra aalborg igen tog jeg for et par måneder siden, det var en rigtig svær beslutning :( Jeg elsker aalborg - gaderne, byen og de mennesker jeg har mødt der!
Men efter bruddet med min eks - gik det op for mig hvor stor en tryghedsnarkoman jeg egentlig er! Jeg havde brug for at have mine gamle venninder og familie tæt på! Jeg tog derfor orlov fra mit studie, for at for styr på mig selv, bolig situation (på ette tidspunkt stod jeg med 2 lejligheder) Den jeg havde med min eks og så værelset i bofælleskabet! Jeg var personligt selv - et stort mess ...
Men alt det er en meget lang - historie, som jeg nok skal følge op på :D

Men som sagt - fik jeg flyttet min ting idag fra aalborg! Det var en mærkelig fornemmelse at smide nøglerne på køkkenbordet og lukke døren bag sig - velvidende at det var det' og vi nu tager hul på et nyt kapitel! Jeg havde fået min Far til at komme og køre de sidste ting op i den nye lejlighed, hvor Min Mor, Mimse og en kammerat kom og hjalp! Skønt at være omgivet af så skønne mennesker, som altid træder til - når man har brug for det! Det er jeg meget taknemmelig for.

Den nye lejlighed overtager vi pr. 15 Marts - og indtil da bor jeg hos min Mor! Jeg kan ikke vente med at få mit eget sted, og være omgivet at mine egne ting og ikke mindst at få en hverdag igen. Det længes jeg efter - samtidig med at jeg glæder mig til at skulle flytte sammen med Mimse, som er som en søster for mig! Jeg har kendt hende hele mit liv og hun er af stor betydning for mig! Og jeg er slet ikke i tvivl om at vi får skabt os et rigtig dejligt hjem sammen! Lejligheden er på 100 kvm, hvor vi har hver vores værelse og en stor fælles stue med brændeovn :) Derudover er der lækkert køkken og bad og en stor tagterasse' som kun er vores! Jeg kan allerede nu forstille mig til sommer at vi sidder og griller derude :D
Jeg skal nok lige smide nogle billeder ind af lejligheden på et tidspunkt :D

Imorgen tager jeg til Hobro - hvor jeg skal fejre min Farmor's fødselsdag :) <-- hun er skør, men en rigtig dejlig dame! Jeg glæder mig til at se den side af familien og ikke mindst min lille nyfødte nevø William som vi var til dåb med sidste søndag - hvor jeg stod fadder, det var en stor dag og en kæmpe ære <3>

Efter fødselsdagen skal jeg drikke lidt sammen med min lillesøster, hendes kæreste og min fætter, hvorefter vi vil en tur i byen i Hobro - det kan man da kalde for party i provinsen? :D
Jeg har aldrig været i byen i Hobro før - så det skal nok blive sjovt at prøve! Det handler jo ikke om stedet - men personerne du er sammen med :)

Søndag skal tilbringes med Mimse - planen er en rødvinsbrandert, hvor vi rigtig kan bitche over hvor opreklameret valentinesdag er ( Mon det skyldes at vi er på det andet hold? )

Men nu vil jeg smutte under dynen, velvidende at min (garenteret) fulde Lillebror ringer i nat og vil hentes fra byen i Hjørring - som jeg har lovet ham :)
Det var en lille update herfra' God weekend til jer alle :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar