VELKOMMEN TIL RODEBUTIKKEN ;)

mandag den 15. februar 2010

Praktiske mandag :)

Så blev det mandag - efter en rigtig dejlig weekend :)

I lørdags efter min Farmors fødselsdag, stod den på fest med min Lillesøster, hendes kæreste og min fætter :) Det var party i provinsen - Forfesten startede hos min lillesøsters kæreste, langt ude på landet, still have no idea where? :S
Men vi kom derud - og begyndte at drikke, forinden havde min lillesøster og jeg været i de gamle's barskab og "låne" en flaske tequila - der var en halv flaske og vi drak det hele :D

Ude til festen, mødte jeg nogle fra min lille søsters omgangskreds, det var nu meget hyggeligt lige at se hvem hun render rundt sammen med :)
Vi tog ind til byen (Hobro) og startede på pitstop sportsbar - jeg har selv arbejdet på pitstop som bartender i aalborg, så det var lidt sjovt at se en mindre udgave af det :)


Så tog vi på trykkeriet og efterfølgende på vognhjulet og slog søm i ? :D Så kan vi da snakke om bonderøvs-bytur :) Legen går udpå - Der er en stor træstup midt inde på værtshuset, i baren bestiller du de antal søm, som passer til antal deltager! Så får man også en hammer, og det går så på tur - hvem der hurtigst kan få sømmet i' Jeg var ikke pisse god til den leg, og fik lidt assictance af min lillesøster :D

Konsekvenserne af at to piger - deler en flaske tequila kom til udtryk i af at Min lillesøster blev dårlig ved 2 tiden og efter jeg spurgte hende på en skala fra 1-10 hvor gerne hun ville hjem, hvortil hun svarede 9,5 - ringede vi efter vores taxa (bestående af min stedmor) Hun morede sig vældigt over synet af mig, forsøge at kæmpe mig igennem en stor snedrive i høje stiletter letter beruset :D Vi kom hjem og fik os lidt natmad - (lavet af min berusede lillesøster) bestående af rugbrødsmad med spegepølse, ristet løg og en hel del remolade :D Det lagde en særdeles god bund på vores druk maver og faldt efterfølgende i søvn :D

Jeg er et af de irreterende mennesker som sjældent for tømrermænd - Min lillesøster derimod er en anden sag - Billedet taler en smule for sig selv :)
Hun havde det rigtig dårligt - Så kan hun lære det ;)

Søndag foregik i sløvt tempo' og da jeg endelig kom hjem efter tog tur på halvanden time - med æblegnaskende gammel dame på siden, tog jeg mig et langt bad, lidt at spise og smuttede så i seng :) Skænkede ikke valentines-dag en tanke ;)


Mandag har idag stået på praktiske ting - har en del som skal falde på plads mht. de to lejligheder i aalborg og den nye i Hjørring. Samtidig skal jeg også have flyttet mit studie fra Aalborg til Hjørring - sådan jeg kan genoptage mit studie i hjørring midt i April.

Jeg håber virkelig dette går i iorden - da jeg savner mit studie uendelig meget og ikke kan vente med at komme igang igen!



Jeg har forresten også fået nogle af billederne fra min nevø´s barnedåb i sidste weekend :)
William Boye Tribler - kom han til at hedde :) William er 3 måneder og vejer 9 kg, han er en basse og rigtig tung at stå med i længden :) Men han er så skøn <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar