VELKOMMEN TIL RODEBUTIKKEN ;)

torsdag den 18. februar 2010

Længe leve youtube

Et par dejlige dage er gået siden sidst jeg var herinde :)
Sidder nu - klokken er 23.40 og hører den mest fantastiske sang jeg har fundet på youtube (al taknemmelighed til den som opfandt den geniale side)
Der er intet som musik - som kan få sig til at tænke og perspektivere over livets - små som store ting :)

I tirsdags' tilbragte jeg et par timer med min bedste-ven som samtidig er min Mr. X - jeg ved jeg har nævnt ham før - men historien om ham, skal jeg nok komme med en anden dag - den er lang, kompliceret og noget helt specielt - som jeg selv har svært ved at definere! :)
Kender i de personer - som kan få tiden til at stå stille? Og de personer som altid får den varmeste følelse frem i dig, og giver dig det største smil på læben - sådan er han for mig :) Så det var skønt at se ham - vi ser ikke så meget til hinanden efter han har fået en kærste :/ Men jeg holder fast - og gir aldrig slip!

Onsdag, stod den på shopping til mig og Mimse's nye penthouse lejlighed - sammen med min Mor :) Vi havde en rigtig hyggelig dag - og vi fik købt det lækreste stof' som vi skal sy puder af - samt badeværelse båtte og gæstehåndklæder i den lækreste isblå farve :D Mimse og Jeg har aftalt at i vores lejlighed skal der være knald på farverne - det blir så lækkert :D

Om aftenen fik jeg besøg af en kammerat fra Aalborg - vi spiste popcorn og grinede af paradise deltagerne - og overvejede at melde os næste år - og tage røven på dem allesammen' det ville ikke være svært - men den lave IQ de alle har til sammen ;) 250.000? :D

Torsdag: Min skøn'skøre veninde AnneMette' kiggede et smut forbi - det var skønt at se hende :) Efterføgende hentede jeg min søster ved toget, hun har vinterferie fra frisør-skolen denne uge - og ville gerne på mini ferie :) Så jeg udnyttede selvfølgelig hendes talent - og fik ordnet lokkerne - det samme gjorde min mor og Mimse :) Vi lavede toilettet om til salon- med kaffe, smøger, blade og radio og så tøse-hyggede vi :)

Jeg har idag også fået meldt mig ind i fitness og var dernede her til aften :D Hvor var det dog skønt - og min kondition var slet ikke så dårlig som forventet(en pakke smøger om dagen;))
Så - nu er planen seriøs træning - man har det godt med sig selv efterfølgende, det er for dumt at man ikke gør det for sig selv?:)
Jeg købte den anden dag - de lækreste foxy kondi-sko - hvide med pink :D De gør motionen lidt sjovere :)

Men nu vil jeg hoppe over i sengen til min lillesøs' vi er påbegyndt et sex and the city marathon :D (blir man nogensinde træt af den serie? )

Life is wonderfuld ;)

Love - M&M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar