VELKOMMEN TIL RODEBUTIKKEN ;)

mandag den 17. maj 2010

Hallo my Name is M&M and i'm a mess ;)

Gud fader bevares - hvor er jeg dog en dårlig blogger! Hvilket egentlig er en sætning jeg starter hvert et indlæg med efterhånden :S Jeg lover og lover og hvad blir det til? :D
Jeg mener det oprigtigt når jeg siger - at jeg virkelig vil arbejde på at blive bedre til det her igen:)
Men som altid er der sket en hel del siden sidst, første uge i skolen var rigtig rigtig hård! Jeg savnede mine gamle piger i Aalborg og de vante omgivelser og trygheden - jeg tænkte ved mig selv' hvad har jeg dog gjort? :s Jeg ville bare tilbage, men der var ikke andet for end at tage en dag ad gangen og se lyst på det, og nu sidder jeg 3 uger efter' med et stort smil på læben og en fantastik følelse over at gå på den her nye skole, i den her nye klasse!

Jeg har mødt en rigtig dejlig pige - vi kalder hende Nalle :) Nalle var rigtig god til at tage sig af mig de første par dage, og hun har det dejligste væsen og skønneste smil - men hurtigt viste det sig at vi havde rigtig meget tilfælles! Hun er også lige kommet ud af et langt forhold, og lever det vilde singleliv - med hvad dertil hører af spekulationer og skrupler fra det forliste forhold. Vi snakker rigtig godt sammen, og deler mange ting og har mange fælles nævner. Jeg er tryg ved hende, og har egentlig på fornemmelsen at det her kunne være starten på et rigtig godt venskab og den følelse er jo fantastisk :)
Nalle og jeg er total studie-aktive, vi har meldt os ind i sls, som mentorer på skolen og som bartendere i fredagsbaren (nok mest for at se på hankøn) men vi gør det da? :D
Det her er starten på noget godt og noget sjovt :)

Det er rigtig dejligt at være startet på mit studie igen, skønt at være igang og beskæftige sig med det man brænder for! Men det tager også rigtig meget tid i og med at der er mange lektier og ved siden af det er der også de 3 jobs, så der er ikke meget fritid - men det er okay :)

I penthouse går livet sin gang - det går god med at bo sammen, rigtig godt enda :)
Mimse har forresten endelig overgivet sig og erklæret sin kærlighed til Jepper og de er nu officielt kærester på facebook ( se det er seriøst) ;)
Tillykke til dem :D

Mht. drengene - er det noget værre roderi' :)
De er søde - men de er ikke ham < 3
What to do?
Min veninde Nadia' mener vi burde bygge en raket og sende ham til månen - måske jeg burde - om ikke andet bare mentalt:)

Lidt tanker sent på aftenen fra M&M - Be back soon - (i think ;) )

Love

Ingen kommentarer:

Send en kommentar