VELKOMMEN TIL RODEBUTIKKEN ;)

mandag den 24. maj 2010

Ska vi grille ? ;)




>




















Med sådan et fantatisk vejr som vi har haft den sidste uge's tid - kan man ikke andet end at være i godt humør - jeg har lavet rigtigt meget i denne uge ! Og i får også lige lidt stemnings billeder med på vejen :)
I tirsdag tog mig og min kammerat - vi kalder ham Taxa Mike, ud og kørte Motorcykel :)
Han kom fra aalborg af og hentede mig i Hjørring, hvorefter vi lagde 60 km ned på motorcykel - det var så vildt og noget af det fedeste jeg længe har prøvet :) Så tak for den oplevelse min ven :)
Onsdag - ringede min Bøsse-ven Martin og spurgte om jeg ikke vil lege om aftenen, og jeg sagde selvfølgelig ja - han bedte mig om at bestille bord på en af cafe'erne her i hjørring og så havde han planer bagefter - som var hemmeligt (uuuuuh) Så Ham, hans skønne kæreste Michael og min aller dejligste veninde AnneMette kom til hjørring - og vi startede med at gå lidt rundt i Hjørring og bla. gøre nar af nogle marathon løbere - Hva fuck er det for en syg ide at få? :D Ej vi er bare misundelige over jeres kæmpe overskud (hvilket burde være forbudt) Vi tog ned og spiste - og imens vi ventede på maden, opførte vi os som de barnlige sjæle vi er og legede flaske halsen peger på' med en ketchup flaske (små hjerne små fornøjelser) Hvilket resulterede i at AnneMette rejste sig op midt på Cafeen og sagde højlydt " Jeg er en glad lille konfirmand" Love it :) Da vi havde spist - kørte han os på stranden, da han åbnede bagage-rummet på bilen, lå der køletaske med indeholdende øl og somersby (Thumps up) og nybagt kage, varme tæpper og et vikinge spil og så gik vi ellers ned på stranden og hyggede os med spil og pjat! Alt i alt en rigtig dejlig i det bedste selvskab :)
Tirsdag fik jeg også feriebarn - bestående af en dejlig "lille" hund Kiki <>
Fredag kom Barbara på weeekend, og kort fortalt endte det som det altid gør - Fredag vinaftenpå terassen resulterende i en brandert og en penthouse fyldt op med kendte som ukendte mennesker. Lørdag solbadning på tag-terassen, og volleyball og fodbold på stadion med pigerne og efterfølgende en lille bytur (ups ups)
Søndag - igen solbadning og afslapning på terassen og om aftenen besøg af Lækkerfyr24 fra mit tidligere indslag - you remember? :)
Skolen er ligenu hård, anatomien sys jeg er rigtig svær og jeg bruger rigtig meget tid påat læse og forstå det - men selvom det er hårdt' er det godt! Og når jeg så har fritid - har jeg heldigvis en masse fantastiske mennesker at tilbringe den med - det gør livet værd at leve :)
Jeg kan mærke at solen nærmer sig og smilet på læberne vokser kun og jeg kan få små kriller i maven over at tænke på - hvor meget verden står åben for mig, og hvor begivenhedsrig denne sommer bliver, og hvor meget jeg skal ud og opleve, prøve, og se ;)
Jeg håber at i alle nyder sol-sommer dagene og hiver det til jer som ny energi og kommer ud i det fri ;) fordi det er en undervurderet ting :D
Ligenu sidder jeg og arbejder lidt på at lave bloggen lidt om - forandringen fryder :) Bær over med mig -fordi jeg sys stadig ikke helt at mig og Mr.Blogspot.com's samarbejde er optimalt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar