VELKOMMEN TIL RODEBUTIKKEN ;)

søndag den 2. maj 2010

Hvor skal jeg starte?


Jeg ved der er gået et stykke tid siden jeg har blogget! Sry - about that :)

Meget er sket de sidste par uger - som i kan se på det tidligere indlæg er min veninde Barbara hjemvendt fra norgesland og jeg har brugt rigtig meget af min tid samme med hende <>

Men dette var jo ikke bare en hel' almindelig skolestart' det var skolestart på en helt ny skole, i en helt ny klasse, hvor jeg ingen kendte og alle kendte hinanden. Jeg må indrømme at det krævede en dyb vejrtrækning at træde ind i det klasselokale med 40 mennesker som kender hinanden, velvidende om at alles ansigter ville vende sig mod mig! Jeg havde frygtet denne dag længe og jeg tænkte det skal bare overståes... 1 dag gik ok, - som sådan noget nu gør! Og jeg har nu gået på skolen i 1 uge og er så småt begyndt at snakke med et par stykker, virkelig søde piger inkl. et hankøn (wtf) men han er cool :)


Undervisningen på denne skole er meget anderledes end jeg er vant til i Aalborg. Her er det klasseundervisning i stedet for forelæsninger, det er meget dialog baseret undervisning. Jeg må sige at jeg allerede nu kan mærke at jeg får meget mere ud af den form for undervisning, end den anden og det er jo bare rigtig dejligt!


Trods at al begyndelse er svær' er jeg fortrøstningsfuld og jeg tror at jeg bliver rigtig glad for at gå i den klasse! Dog vil jeg sende tanker og kærlighed til mine tidligere medstuderende i Aalborg' fantastiske piger' især AnneMette. Du er savnet' mere end du aner :)


Men ny epoke er startet i mit liv, mit eventyr om at lære at stå på egne ben :) Det går nu meget godt - trods jeg snubler engang imellem og fucker tingene op - ender jeg som regel på rette kurs til sidst! :D

Jeg har idag sadt i 6 timer og læst, det er skønt - men nu er jeg også træt :D

Så jeg vil smøre madpakke og smutte under dynen og se en masse afsnit af Lost!


Jeg regner med at kigge ind i morgen :D Har nemlig noget jeg skal vise jer! :D

God søndag aften til jer alle :)

-M&M

1 kommentar:

  1. Føj det må ikke være rart og starte et nyt sted nej:/

    /Simone/fashionmanifest

    SvarSlet