VELKOMMEN TIL RODEBUTIKKEN ;)

søndag den 19. december 2010

Isn't it ironic ?

Der er sket så meget og dog så lidt ! Jeg tror jeg har slået min egen rekord indenfor at være en dårlig blogger, et halvt år? hoooold da op! Jeg beklager at have forsømt jer :(

Tiden er gået med alt muligt, og det er jo umuligt at give jer en beskrivelse af en tid på et halvt år! Men for at opsummere: Så er jeg stadig bare mig, jeg er flyttet i en anden lejlighed og bor derfor desværre ikke længere i penthouse, vi måtte flytte pga. skimmelsvamp og Mimse er nu flyttet sammen med sin kæreste Jesper og jeg har fået min egen lille fantastiske pige lejlighed! Men fortvivl ej, vi bor på samme gade og for at være præcis 20 husnumre fra hinanden :) Single-livet de vilde brandter og skandalerne er der blevet skruet lidt ned for' i takt med at skolen tager mere og mere af min tid! Barbara er flyttet tilbage til århus og tager nu snart tilbage til Norge som hun gjorde sidste år på denne tid, for at arbejde i 3 måneder.
Min soldier er i Libanon og har været det i ca. 4 måneder og kommer først hjem engang til febuar.

Men meningen var egentlig ikke at opsummere det sidste halve år, men en tanke slog mig for 10 minutter siden' hvor jeg sidder i min stue, under mit yndlings tæppe over mig og stearinlys tændt over det hele og ængsteligt kigger på min mobil og ængsteligt venter på en sms, en helt bestemt sms fra en helt bestemt person, med en helt speciel historie! Guess who?

Ja der er sket meget' men på dette ene punkt i mit liv, er intet ændret!
Jeg får kærlighedserklæringer og kærlighedssange, jeg får søde ord, løfter og håb! Alt sammen bare ord, som jeg har hørt tusinde gange før' men stadig falder for! Ord som vækker følelser i mig, følelser som ingen andre har kunnet fremkalde i mig! Følelser som får mig til at gå timelange gåture i sne vejret, følelser som får mig til at ligge vågen til klokken 3 om natten og repeate den samme sang igen og igen på ipoden! Følelser som gør mig høj, skør, vidunderlig og forfærdelig utilpas!

Jeg har prøvet at give slip, afskrive ham' alle odss var imod og ingen talte for?
Jeg synes selv at jeg er en meget rationel af person, men på dette punkt' er jeg den svageste sjæl i verden! Han er mit ømme punkt :/ og jeg er bange for at han ved det!

Damn it - im trying to fight it - but it beats me - every time, every single time !!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar