VELKOMMEN TIL RODEBUTIKKEN ;)

mandag den 8. marts 2010

Blogger eller ej?

Indtil for et par måneder siden var blog-verdenen et ukendt sted for mig! Jeg havde selvfølgelig hørt om det i medierne, men aldrig været der selv! En gammel klassekammerat oprettede en blog, som jeg begyndte at følge med stor interesse! Det og en kombination af at jeg er et sted i mit liv hvor alt skal være højere og vildere og alt skal prøves - tænkte jeg' jeg prøver sku :)

Men den sidste stykke tid har jeg tænkt ved mig selv - skal jeg forsætte? med 2 faste læsere (tak til jer) what is the use? og er det om ikke andet melidenhedslæsere ?

Jeg imodsætning til så mange andre bloggere' har ikke noget ekstraordinært at byde på!
Jeg bor i en lille by i Nordjylland, jeg er ikke model, jeg har ikke den store sans for mode og kan derfor ikke komme med et billede af dagens out-fit hverdag! Jeg er ikke god til at tage billeder og jeg kan slet ikke male. Jeg er ikke specielt god i køkken' hvertfald ikke noget der ville kunne imponere nogen, og slet ikke noget der er værd at nævne. Jeg kommer ikke til fede events og jeg går ikke på cafe hver anden dag :D

Men når jeg læser nedover min egen (lille) blog - nyder jeg egentlig at kunne huske øjeblikket hvor jeg skrev indlægget - og se tilbage på hvor meget der kan ske på kort tid!

I en tid, for mig hvor alt er meget nyt og jeg skal lære at stå helt på egne ben (efter brud med kæreste gennem 3 år) Går der rigtig mange tanker og følelser igennem min lille krop, tanker og følelser kombineret med glæde, sorg og frustration! Jeg tænkte ved mig selv - om ikke andet' så er denne blog måske en rigtig god ting for mig selv - og dig selv er trods alt det vigtigste menneske i dit liv ( det ved jeg godt man ikke må man sige - men jeg er af den overbevisning, at hvis du ikke er noget for dig selv, kan du heller ikke være det for andre mennesker)

Så nej min blog, indeholder ikke tips til de fedeste trends, high-lights for store kendte events, spændende sunde slankende opskrifter, eller nye kunstneriske udfoldelser!

Min blog - er mit univers <3>
Hvilket højst sandsynligt vil bestå af en masse tanker, ideer, planer, drømme, håb, frustrationer, vrede, glæde, kærlighed puttet i en blender' som sættes på højeste niveau og bunder ud i en masse indlæg om ingenting og alting!

Ligeså rodet og intetsigende og altsigende dette blogindlæg er et godt indblik i hvordan, det ser ud i resten af mit liv! Det er noget rod, men jeg elsker rodet og jeg blir ved at skabe mere! Men for selv altid at kunne følge med - er det godt at få det ned og ud med ord - og derefter vende tilbage og evt. opdage noget man ikke havde set komme tidligere!

M&M er altså bare en almindelig blog om en knap så normal pige, som tit prøver at finde svar på store ' som små spørgsmål i livet! Jordnær og højtflyvende - det hele på engang!

Jeg kom fremtil at forsætte - om ikke andet for min egen skyld :) og da jeg så to nye læsere havde meldt sig - tænkte jeg HELL YA' så vi er bag on track :) - har ikke andet tilbage at sige end -

VELKOMMEN TIL RODEBUTIKKEN ;)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar