VELKOMMEN TIL RODEBUTIKKEN ;)

tirsdag den 6. april 2010

Just a little bit !


Idag har været en god dag, har været sammen med Anette! Vi har shoppet, spist softice og leget lesbisk par i fona, på udkig efter nyt fjernsyn til vores soveværelse! Vores dag sluttede med at Anette også har fået job på tandlæge klinikken hvor jeg arbejder, og jeg skulle lære hende op! Efter forklaring lod jeg hende prøve sig frem med det, nogle gange er det nemmere at lære på den måde, end når der står en og kigger en over skulderen! :)

Jeg gik hjem, satte mig i sofaen' tændte en cigaret og begyndte at tjekke nogle af alle de skønne blogs jeg følger med i! Og dette stod pludselig til at ændre min dag og gøre den endnu mere positiv! Da jeg klikkede ind på en blog som jeg følger meget med i, nemlig Kia's : Fjerce og fattig på SU!

Hun har idag på sin blog linket til en sanger ved navn Lykke li - med sangen - Just a little bit! Jeg afspillede linket og tænkte jeg må høre mere og gik straks ind på youtube, fandt den rigtige version af sangen - samt lyrics der til!

Denne sang, gik lige i hjertet på mig ! Fordi den netop beskriver noget - som jeg så nemt kan relatere til ligenu' og det er jo det fantastiske ved at finde sådanne sange som beskriver en følelse, et ståsted, en tilstand eller andet! Fordi de sætter ord på de følelser vi ikke selv formår at gøre!
Jeg har siden jeg afspillede linket - youtubet lidt lykke li, og det kan kun anbefales! :D
Hvis man er til anderledes musik og fængende tekster!

Jeg linker lige til mit yndlingsnummer: Just a little bit :)
http://www.youtube.com/watch?v=upnTg2GPgTM&feature=fvw

Nu er Mimse og AnneMette lige kommet hjem med store engelske bøffer vi skal have til aftensmad' og så står det vist til at blive en super aften i godt selvskab :D

Godaften til jer allesammen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar