VELKOMMEN TIL RODEBUTIKKEN ;)

mandag den 12. april 2010

Øl, Vagina's og Hornmusik ;)




Da jeg sidst bloggede i tordags' lå mig og Mimse på sofaen begge i nattøj og så paradise! Men pludselig fik vi den ide' at vi ville ned og have en lille øl ( hvilket vi jo godt begge to vidste hvad endte med) Så vi aftalte med Mimse's fyr og en af hans kammerat at mødes i byen! Det var en stille aften på Buddy love - men trods de få fremmødte, formåede vi at skabe vores egen fest' hvilket vi egentlig er eksperter i - aftenen endte med at vi 4 gik hjem i penthouse og spillede jeopardy kl 03.00! Seriøst? tag og spil jeopardy med et par fulde venner en dag, det er virkelig sjovt :D

M'M( pretending - vært'aka Lasse Rimmer): Kendt dansk arkitekt bag på 100,kr seddelen
Jepper: (trykker voldsomt på hans knap- for det her ved han bare) Hvem er Mads Mikkelsen ...

M'M: lille gnaver som gemmer mad i depoter i kinderne ?
Jepper's ven: Hvad er en kænguru ....!!!
You see? :D
Fredag var jeg på job som promoter' samplede chokolade og efterfølgende på nattevagt!
Lørdag, sov jeg det meste af middagen - AnneMette og Mimse kom hjem fra arbejde ved 15.00 tiden og vi hyggede, lavede god mad og havde tøj krise og fik gjort klar til gæsterne skulle komme! Det endte ud i at blive en rigtig od fest og efterfølgende tur i byen! Jeg nyder godt af at Mimse arbejder i Jysk, hvor størstedelen af de ansatte er unge muskuløse fyre ;)!! M&M likes (CAN YOU SAY) a lot ! :D

Lørdag aften og nat var svær' mht Mr.X jeg vidste at han ikke kom i byen (længe leve facebook) men jeg havde en stor trang til at skrive til ham' men jeg vidste bare at jeg ville fortyde det dagen efter og det endte med at jeg gav Mimse min mobil - og jeg fik aldrig skrevet til ham! Og det er jeg glad for - mine tanker er meget hos ham, men jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre ved det? og om jeg overhovedet skal gøre noget? jeg tror det ikke? ..... never ending story!

Søndag lignede lejligheden lort, og derfor rykkede Mimse, Hendes fyr (Jepper) og jeg ud på tagterassen og det endte med at vi lå der i 4-5 timer! solen skinnede, vi snakkede, grinede og pjattede, sov lidt, spiste pizza, drak cola, røg en masse cigaretter og hyggede også bare rigtig meget! Bagefter havde vi single'livsmarathon på sofaen! Alt i alt en super søndag i godt selvskab! :) Og lige en kærlig tanke til Jepper som kørte på tanken efter toblerone til M&M som ikke havde snakket om andet hele dagen ! :D

Mandag er gået med oprydning og rengøring! :DImorgen har Mimse fri - så skal vi rigtig hygge os :) Det kan kun blive en god dag!
Når man er lille ny blogger som jeg - er 10 faste læsere altså vildt meget - og derfor tusind tak til jer som gider at bruge tid på at læse det jeg skriver :) Det betyder rigtig meget og velkommen til jer 3 nye <>
Sov godt allesammen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar