VELKOMMEN TIL RODEBUTIKKEN ;)

torsdag den 15. april 2010

Når der sker noget nyt - savner jeg dig til at ligge tæt!

Klokken er 01.30 og jeg er på nattevagt! Her er så stille, jeg har smækket benene op i en af lænestolene og tæppet omkring mig - mens det gamle bornholmer ur tikker i baggrunden!
Jeg har de sidste par dage haft et kæmpe savn til min eks kæreste! Et savn jeg ikke har følt i nogen tid! Hvorfor det pludselig savn har halet sig ind på mig - ved jeg ikke. Men af erfaring ved jeg' at der er ikke andet at gøre end at få bearbejdet de følelser som hober sig op indeni og minde sig selvom at det går over igen - fordi det gør det!

Jeg har været til møde på sygeplejeskolen i Hjørring idag, et møde jeg var meget nervøs for! Jeg elsker mit studie og jeg har savnet det utrolig meget i det halve år jeg har taget orlov! Men beslutningen om at flytte det fra aalborg til Hjørring har været svær! På studiet i Aalborg, mødte jeg et fantastisk menneske - som hurtigt blev en meget vigtig person i mit liv, nemlig AnneMette E. Jeg har aldrig før mødt et menneske som mindede så meget om mig selv, og forstod mig så godt som hun gjorde og det var helt fantastisk! Vi fik hurtigt knyttet et stærkt bånd! Og hun er virkelig one of a kind - og jeg er bare i tvivl om jeg nogensinde på studiet i hjørring vil finde den samme tro følgesven ? .... jeg var så heldig første gang - kan det lade sig gøre igen? jeg tvivler.

Det er som om at så snart der sker noget nyt og jeg er lidt på usikker grund - det er der savnet til min eks, melder sig! Det er vel igen' den omtalte tryghed man engang havde, men hiver efter når man føler sig usikker! Ligenu er jeg, på usikker grund og noget nyt og ukendt er på vej ind på vej! Måske det er det som gør at savnet netop nu melder sig! En ting er hvertfald sikkert - jeg synes det er svært at se på at alle mine veninder fra en side af - enten lever i et dejlig par-forhold hvor de elsker hinanden, eller nogen som er nyforelsket og først lige er begyndt at lære hinanden at kende, eller dem som endnu ikke er blevet afklaret og stadig kæmper med at spille spillet rigtigt, men er afklaret med at man er vild med hinanden!
Alt dette kan nemt komme til at lyde forkert' i .. Men det er vigtigt for mig at understrege at jeg under min veninder al den her lykke som hver deres forskellige fyr giver dem! Ingen fortjener det mere end dem.
Men hvorfor er det at deres lykke, gør at min lykke som single -pludselig virker mindre ?
Er det fordi at der ikke er nogen som skriver godmorgen og godtnat, er det fordi at der ikke er nogen at holde søndag med, er det fordi at der ikke er nogen til at give dig bekræftigelse i at jeg er dejlig, er det fordi at der ikke er nogen til ligge tæt, være intim og være sårbar med.
Men der er det bare at jeg bliver sur på mig selv over - at jeg ikke kan give mig selv de her ting? det burde ikke værre en nødvendighed at have en fyr eller en kæreste til at give tryghed,og til at give bekræftelse!

Jeg ved ikke om dette indlæg giver nogen som helst mening - men jeg har så mange tanker og følelser indeni' at jeg bliver nød til at få det ud! Jeg kan mærke at der er noget som ikke er som det skal være, fordi jeg er på grådens rand - der kan ske noget (ligegyldigt) og pludselig kan jeg mærke tårene i øjenkrogen. Det er lidt som en skitzofrens tanker det her, den ene dag er det hele godt og skønt og den anden dag kan det hele virke uoverskueligt!

Ligenu er jeg nok bare sårbar, usikker og utryg! Og det er i tider som disse at jeg savner dig at ligge tæt med, dig til at fortælle mig at det hele bliver okay, dig til at elske mig ubetinget og dig til at vide at ligemeget hvad - stod du altid klar bagved mig til at gribe mig! Du var et fantastisk menneske, som jeg elskede(elsker) højt - men jeg var ikke lykkelig? men en tanke der til tider rammer mig - finder jeg nogensinde en som dig!

Jeg prøver at sige til mig selv.. Husk nu Girlpower, og jeg prøver!
Men ligenu føler jeg at jeg ligger ned og ikke rigtig kan finde kræfter til at rejse mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar