VELKOMMEN TIL RODEBUTIKKEN ;)

mandag den 22. marts 2010

Aalborg Biitch ;)







Igår fik Mimse og jeg besøg af vores dejlige veninde AnneMette' vi spiste lækker mad, hørte musik og tændte op i brændeovnen og pjattede og snakkede som kun vi kan :D

Jeg måtte desværre smutte til aalborg ved 21 tiden .- da jeg skulle arbejde i aalborg næste dag kl 08.00 og så jeg var fri for at skulle super tidligt op (det er jeg nemlig ikke skide god til) havde jeg fået lov at crashe hos Heidi i aalborg :) Men bedst som jeg sidder i toget mod vej aalborg - ringer lederen og minder mig om det først er tirsdag jeg skal arbejde (dooooh) ja ja ja - da jeg kom til aalborg - mødtes jeg med The greek - vi gik ned til havnen og snakkede i halvanden time, hvilket var rigtig hyggeligt - da han fulgte mig hjem var vi lige vej af mac. d efter en jordbær milkshake (mmmm:) )

Bonus ved ikke at skulle arbejde idag var så at jeg havde en hel dag samme med søde Heidi :) Vi har været i IKEA og i storcenteret, og sadt wall stickers op i hendes lejlighed ( det er blevet rigtig flot) dog ikke uden besvær at sætte de sataner op :D Men op kom de og det ser super ud :D

Til aften lavede Heidi rigtig lækker mad til os - og vi sad og snakkede i et par timer' om alt og intet - vi to får nogle rigtig gode snakke og det er bare skønt :D

Efterfølgende spiste vi popcorn og M&M's og drak cocio (okay mest mig) mens vi puttede under ny indkøbt tæppe fra ikea!

Ligenu sidder jeg i Heidi's lejlighed alene, hun havde lige et booty call ;) Så jeg sidder her med levende lys og hører Tracy Chapmann - og vil nu gå i bad og blive klar til imorgen, hvor jeg skal arbejde som promoter i det nye storcenter i aalborg Friis - vi starter dagen med morgenmads buffet på phønix kl 08.00 og har så fri kl 18.00 imorgen aften! Jeg glæder mig - tror det blir en sjov oplevelse da vi er en masse piger ude på opgaven sammen, hvor vi skal uddele goodie-bags' severe kaffe, og skabe god stemning i centeret :D

Men nu bad, og orden på tingene og så har jeg vist selv lige et lille booty call' og her ved jeg at jeg mine veninder kommer til at slå sig til hovedet - what to do?

All I have to say is - TOY'SOLDIER ;)
Ha' en fantastisk aften allesammen :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar