VELKOMMEN TIL RODEBUTIKKEN ;)

fredag den 12. marts 2010

De eneste mænd jeg stoler på' er mine tømrermænd !


Hooooool nu op endnu en alt for vild bytur - kan hermed skrives på CV'et :D

Jeg vælger ikke at give en detaljeret beskrivelse af min aften, da jeg synes at det vil give jer et billede af den side af mig - som jeg ikke er specielt stolt af ;)


Efter mine veninder og jeg drak en flaske razz på måden (vodka for sjov) Bestående af rent Razz i shots, lime dyppet i flormelis - var stemningen sadt! Det var højt humør - min veninde Heidi som lagde lejlighed til festen, har en sær vane med at så snart hendes promille når over 0,5 - så skal vi da klædes ud - og så finder hun al verdens forskellige ting frem! Igår stod den bla. på Hula-skørt, jægerhat, Fødselsdagskage-hat med lys i, flettet pink bast-agtig taske osv :D Jeg lover jer at ligge billederne ind af det - for det er sjovt :D


Idag er det for alvor gået op for mig - hvor meget værre de moralske tømrermænd er! Det slår alt - jeg ville hellere ligge og kampsvede, med det ene ben ude af sengen i forsøg på at få verden til at stoppe med at snurre rundt, mens jeg knækker mig i en spand på gulvet - end at have moralske tømrermænd! Kender i ikke den med at man sidder og reflektere over sin aften - og i et split sekund får du den største trang til at kaste dit hoved ned i puden og gemme dig - selvom du er den eneste i rummet, måske en underlig psykisk forsøgen på at gemme sig fra sin egen erindring ? :D I dont know...

Sådanne øjeblikke har jeg haft en del af i løbet af dagen - og jeg vil da med glæde dele en lille en af dem med jer skønne læsere ;)


M&M møder lækkerfyr24 - M&M og Lækkerfyr24 danser - M&M har i den ene hånd både Pung, smøger og en øl - M&M prøver at forføre lækkerfyr24 med hendes mest sexede dans (som helt klart virkede bedre i teorien end i praksis) Lækkerfyr 24 vælger at svinge M&M ned mod gulvet i bedste dirtydancing stil - M&M's reflekser og ellers normale motorik er sadt ud på dette tidspunkt - M&M vælger derfor mens Lækkerfyr24 svinger hende og holder hende lidt at hælde hele sin øl ud i hovedet på sig selv, hvilket resulterede i at M&M lignede en drukkenmus resten af aften (håret er helt gennemblødt) og de lyse lokker klasker mod ansigtet - Men sammen med reflekserne og motorikken forsvandt selvindsigten og evnen til at tage en beslutning om at "call it the night" så hvad gør M&M - hun går da op i baren, sjask våd i ansigtet og bestiller en ny øl for at fejre episoden !!! selvføgelig - det er det eneste rigtige at gøre i den situation .....


Udover at kvæle mig i min egen pude idag og forsøgt at få midt hår rent efter overstående episode, har dagen stået på at Heidi's bil ikke kunne starte og vi måtte ringe til en gammel (sur) flamme som måtte komme med startkabler og starte vores lille bil - ikke særlig dum situation, ellers har jeg bare fedet den på sofaen sammen med Mimse og spist tarteletter med høns i asparges (de der færdigpakker Tulip laver - er by the way konge) spist slik og set x-factor!

Jeg skal på arbejde imorgen kl 07.15 - så jeg må hellere smutte i seng!


Imorgen står den på endnu en bytur i Aalborg - Can't help it ;)

Vi blogges ! :D
(for god ordens skyld - skal det siges at overstående billede - ikke er fra igår, men fra en anden god bytur, det giver jer bare et godt billede af hvordan svinget foregik bare plus øl)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar