VELKOMMEN TIL RODEBUTIKKEN ;)

mandag den 8. marts 2010

Mr.X is in the house :S


Mr. X var en teenage forelskelse i 7 klasse, blev til min bedste ven gennem 5-6 år, men for ca. 1 år siden (svært at sætte tid på hvornår såddan noget sker) men pludselig kunne jeg mærke på mig selv! At jeg ikke længere bare så på ham som en ven - der skete noget i min mave når han var der, og når jeg var sammen med ham, havde jeg en euforisk følelse indeni. Dumme følelser, som du ikke er herre over og som jeg febrilsk prøvede at gemme væk ( det skal siges at jeg stadig var sammen med min daværende kæreste)
Det gik godt i et halvt år - men jeg kunne mærke at det tog mere og mere overhånd!
Rigtig rigtig dum situation - og what to do?
I mange år har vi som venner kæmpet med folks rygter om at vi var sammen, fordi vi var/ er meget tætte og kan lave og tale om alt sammen! og folk ikke forstod at vi bare var venner og mente at den ene af os var forelsket i den anden! Som vi selvfølgelig benægtede stort!

Men når alt kommer til alt; skete det - Jeg havde været til min gode veninde's 25 års fødselsdag - et brag af en fest - til skal det siges at min brandert denne aften er den som jeg har kåret til min egen største brandert i 09 - og det siger ikke så lidt! Jeg gik i dage efter festen rundt med blå mærker på ben og arme <-- men det er en helt anden historie.

Mr.X som den fantastiske bedsteven han er, lovede at komme og hente mig i det her forsamlingshus ude hvor kragerne vender - og køre mig hjem! Han kom og fik mig langt om længe hevet ind i bilen! Min veninde Mimse skulle også køre med. Jeg satte mig på bagsædet og var slet ikkke klar til at gå i seng og de to foran var meget trætte af mig. Jeg går på et tidspunkt død med hovedet hvilende på Mr.X sæde - og han begynder at nusse mig i håret (som han altid har gjort) for at få mig til at slappe af! Da han begyndte at køre hans hænder gennem mit hår' kan jeg med det samme mærke sus'et gennem maven og tænker FUCK' hvad sker der her! Det var en fantastisk følelse - men på sommetid meget forkert! Vi kom hjem til min veninde hvor jeg skulle sove - og hun gik op og jeg sagde jeg kom om 5 min. Det skulle jeg aldrig havde gjort - jeg skulle været gået med op!

Jeg sagde til ham; Har du nogensinde tænkt på om det skulle værre os?
Han svare: jeg har ikke tænkt på andet det sidste halve år....

Det endte med at vi sad og holdte hinanden i hånden i 2-3 timer ude i bilen, kiggede hinanden dybt i øjnene og sagde ikke ret meget - men trods det var luften fyldt af ord. Det endte med vi kyssede - det mest fantastisk kys jeg nogensinde har fået!

Det hele er en meget lang historie som jeg vil spare jer for! Men det endte med at jeg slog op med min kæreste ( havde været under overvejelse i lang tid) Vi var lidt sammen i 2 uger i skjul. heraf kommer også navnet Mr.X - ingen gang mine veninde kunne jeg fortælle det! Det var forfærdeligt! Men vi var nød til at holde det helt hemmeligt for ikke at såre nogen og ikke skabe kaos!
Det var 2 uger af mit liv hvor jeg ikke sov og jeg spiste ikke - jeg var virkelig virkelig ramt! Alt det jeg følte der på engang har jeg aldrig følt før! Det var utroligt - skræmmende ...
Vi blev enige om at slutte - for at prøve at redde venskabet og fordi jeg lige var kommet du af et forhold på 3 år - 1 måned efter begynder han at komme sammen med en Pige.
De slog op for 2 uger siden idag ca. og da vi var i byen sammen sidste lørdag' gav han mig den helt store kærlighedserklæring - han var forelsket i mig, og tænkte ikke på andet, det her var meant to be osv. det endte medi sov sammen den aften ( ikke noget mer end det) Vi var samme hele søndag - og det var dejligt! Men derefter stod vi igen ? hvad nu? jeg havde ikke fortalt ham noget som helst om hvad jeg føler ? han ved ikke at jeg er helt væk i ham' og jeg ved ikke om jeg skal fortælle ham det? Er jeg klar til at indgå noget nyt? jeg havde jo svoret mig selv at jeg ikke skulle have en kæreste i 2010! Vi skal mødes i aften og snakke - mine veninder ved at blive sindsyge og siger til mig - erkend det dog og gå efter det - fortæl ham hvad du føler!
Men der er så meget på spil! og der er 4 timer til vi skal mødes og jeg har endnu ikke bestemt mig for hvor meget og hvor lidt jeg skal sige? skal jeg gå all in, eller skal jeg skubbe det væk!

Det eneste jeg ved er at; der ingen i denne verden som kan måle sig med ham, ingen kan få mig til at føle på samme måde, kun han kan gøre det ved mig! Jeg har sommerfugle i maven og jeg hader mig selv for det ligenu!

4 timer? burde jeg tage kvindernes internationale kamp-dag højtydeligt og vise mig som en rigtig kvinde og bare sige det lige ud - eller tage den nemme løsning - benægtelse?


WHAT TO DO? :s


Ingen kommentarer:

Send en kommentar