VELKOMMEN TIL RODEBUTIKKEN ;)

lørdag den 20. marts 2010

Siden sidst :)


Hvor har jeg dog været en dårlig blogger den sidste uges tid' (Sorry :$) Jeg
begynder fra en ende af - for der er simpelthen sket så meget!
Sidste Lørdag - stod den igen på fest for Heidi og mit's vedkommende, hun hentede mig i Sindal kl 23.30 og så drønede vi til aalborg - drak lidt shots, hoppede i den lille shots og indtog så jomfru ane gade i Aalborg! Endnu engang var det en fantastisk bytur som indeholt lidt af det hele, dødsdruk, kærlighedserklæring fra the greek, en god omgang dirty dancing på dansegulvet med min yndlings'bøsse ven Michael :D
Men traditionen tro' er det ikke en ordentlig bytur uden at M&M lige skal lave en af de dumme ;) og denne gang er den så ekstra dum :D
Jeg gik ned og mødtes med the greek foran Mac d - vi står og snakker lidt og pludselig mister jeg kontrollen (har evt. danset lidt på stedet for mig selv) hvilket resultere i at jeg falder ned på min r.. Et er at jeg falder' og det er rimelig kisket i sig selv - noget andet er at nogen lidt tidligere har valgt at brække sig lige der hvor jeg sku falde - så det resultere i at min jakke er helt klinet ind i alt verdens godt fra mavesækken - bvad'r nå men for at det ikke skulle værre nok - har jeg som altid min mobil, pung og cigaretter i hånden - for at kunne rejse mig op - vælger jeg at smide det op i en cykelkurv. da jeg kommer på benene igen - får jeg fat i min pung og mine cigaretter! Står og snakker lidt videre - og opdager pludselig at jeg mangler min telefon - den må ligge i cykelkurven endnu men hov? hvor blev cyklen af? Security Mann from mac.d er taget hjem og har taget sin cykel med (heldigvis for at The grek - opfangede at det var ham som trak væk med cyklen) Så hele min søndag gik med at ringe til min mobil' som stadig var tændt og forgæves at prøve at få fat i ham her cyklekurv's ejerens nummer fra mac d. Men jeg måtte ringe Mandag morgen på mac d - og fortælle historin til Chefen, som lige tilføjede at det var noget af det skøreste han havde hørt! Men han fik fat i Security Mann, han tjekkede cykelkurven og ja ja - pænt nok - lå der en lille pink telefon deri! :D Så min telefon blev aflevert på mac d - The Greek hentede den, og sendte den! Og jeg fik den igen går - og I must say - den har været savnet :D
Men den lille pink mobil er hjemme og det er rart! Sikke en reje den har været på :D

Tirsdag flyttede Mimse og jeg ind i vores Penthouse lejlighed :D Finally! Flytningen gik rigtig fint - men jeg er også det man vil kalde lidt af en ekspert på området - lad mig forklare ; Jeg er 20 år og har flyttet 21 gange i mit liv - You do the Mat ;)
Vi har allerede fået skabt os et rigtigt dejligt hjem og jeg kan ikke beskrive hvor skønt det er at være omgivet af sine egne ting igen - efter at have boet i en flyttekasse de sidste 3 måneder! Tirsdag nat skulle jeg også på nattevagt på plejehjemmet, hvor de havde gamle havde omgangs-syge! Det resulterede i at jeg Torsdag også blev nedlagt af en omgang kast-op syge og lå på sofaen mens min skønne roomie - tømte brækspand, rev æbler og holdte hår og trofast sad ved siden af mig! Hun er guld værd <3

Fredag - var vi i jysk og købe ind - lidt af det vi manglede og noget til pynt af værelserne :) Om aftenenen kom vores lillebrødre(som også er venner) og spiste hjemmelavede burger og hjalp med at hænge nogle ting op! Hvorefter vi tog op til en kammerat allesammen og så X-faktor og spiste slik :)

Lørdag idag har stået på oprydning, rengøring, organisering og vasketøj! Jeg skal på nattevagt i nat fra 23.00- 07.00 imorgen tidlig - men inden skal jeg lige op og besøge min veninde Nadia :)

Ligenu sidder jeg i min nye lejlighed' på mit nye værelse, ryger cigaretter og hører musik! Det hele er så nyt - og anderledes - men trods det, føles det helt rigtigt :)

For lige at lave en lille update mht. de små drenge-børn! Fylder the greek stadig en del - og trods uendelige kærlighedserklæringer, kan jeg endnu ikke blive klog på, hvad det er vi to skal med hinanden!
Lækkerfyr24 som i også har hørt lidt om - spøger også en smule i underbevidstheden! Han spurgte tidligere på ugen om vi skulle ses igen?
Mr.X har jeg ikkke snakket med siden - den aften vi skulle have vores snak, som endte i ingenting! Det er 14 dage? og vi plejer at snakke sammen hver anden dag! Det er underligt :S

Nå jeg vil smutte i bad, og spise lidt chips med min roomie inden jeg skal afsted :D

Her roder det stadig ;)
Ha en fantastisk lørdag :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar