VELKOMMEN TIL RODEBUTIKKEN ;)

onsdag den 17. marts 2010

Nadia


Idag har min smukke veninde Nadia fødselsdag! Det skal nævnes på min blog, fordi Nadia er en så stor del af mig og mit liv :)

Nadia er ikke som de andre - hun er noget helt specielt og meget unik! Hun er en af de få personer her i verden jeg stoler på! Hun har altid været her og jeg det ved jeg hun altid vil værre!

Sammen kan vi grine, græde, danse, sove, snakke, diskutere, drikke, hygge, spise, gå lange ture, ligge dumme planer, lave ballade og redde verden!

Hun betyder alt for mig - Elsker dig skat >



Jeg ved godt at jeg i et par dage ikke har fået blogget, der er simpelthen sket så meget! Ligenu sidder jeg i min nye penthouse lejlighed - men jeg lover at lave update imorgen! Sov rigtig godt alle sammen :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar