VELKOMMEN TIL RODEBUTIKKEN ;)

onsdag den 24. marts 2010

E.T phone home !

Efter et par super dejlige dage i Aalborg, blev det tid til at vænne snuden hjem af mod Hjørring, mod penthouse og mod min dejlige savnede søs (Mimse)

Igår var jeg på job som promoter i det nye storcenter Friss i Aalborg! Det var en super fed oplevelse! Vi skulle alle ( i tror det er løgn, men det passer altså) have skrig'røde kedeldragter i mærket kansas på - hvor bagpå der var kæmpe logo med Friss! Jeg var noget skeptisk for disse dragter og følte mig i starten virkelig dum, men vi var 30 som var i dem - og jeg vænnede mig hurtigt til den! Det var en arbejdsdag på 10 timer, som bød på lidt af det hele :) Men alt i alt var det en super oplevelse! Mine primære opgaver var at dele vand og kort ud til kunderne, byde velkommen, guide dem rundt i centeret og ellers skabe en god stemning, uddele goodie bags osv. Det var en rigtig god dag, med mange indtryk og udfordringer som gjorde mig en hel del erfaringer rigere og en del klogere på mig selv (det elsker jeg) men det resulterede også i et par meget ømme ben! Som næsten ikke har virket idag :D

Da jeg var færdig i centeret igår, kom jeg hjem til Heidi som havde lækkert mad (hun er bare den bedste veninde) efterfølgende smed vi os på sofaen og ret hurtigt efter lå Heidi og oversavlede hendes egen lædersofa og vågnede ved at jeg grinte af hende!
Det endte med at vi begge to sov anden'steds end hjemme hos hende :)

For ca. 3 måneder siden mødte jeg en fyr, ret nyt inde i mit nye single-liv! Vi kalder ham soldier (sjovt nok er han soldat) Jeg blev meget facineret af ham, fordi han var den totale modsætning af mig selv! Han hvilte i sig selv, havde styr på livet og var helt cool og afslappet omkring livet og den han var, så var der mig - lille sindsforvirret pige, som ikke aner hvilket ben hun skal stå på, om hun bedst kan li fanta eller cola, ikke aner hvor hun er om 1 år, en pige som vil det ene den ene dag' noget modsat den næste og en pige som var dybt usikker på sig selv! Det fascinerede mig meget, og min tiltrækning af ham var enorm ( og er det stadig) I psykologi på Gymnasiet havde vi om Freud, og bla. om hans forelskelses teori - hvori han mener at vi forelsker os i de mennesker vi gør, fordi de indeholder nogle af de ting vi selv føler vi mangler, og på den måde kan vi føle os som et helt menneske! Denne teori blev for mig bekræftet - dermed ikke sagt at jeg var forelsket men nærmere fascineret! Det stod dog klart for mig fra start at soldier og mig ikke havde nogen fremtid sammen som par' men der var alligevel noget ved ham, som ingen anden kunne hamle op med! Vi var enige om spille-reglerne' det foreblev dog usagt - men vi vidste godt hvad vi lavede - vi blev vel det man kalder fuck-buddies! Og det har fungeret rigtig fint' men igår var jeg hjemme hos ham og følte for første gang siden bruddet med min eks' nærhed og omsorg fra en anden fyr! Det var mærkeligt og det kom bag på mig! Der er sket så meget den sidste tid og der har været fart på - der har bare ikke nærhed på den måde! Det har sadt rigtig mange tanker igang hos mig, hvilket også resultere i det her totalt intet sigende indlæg. som jeg har skrevet om op til 50 gange nu - jeg stopper her' Nu er soldier nævnt for første gang - og det blir helt sikkert ikke den sidste :) Der er et eller andet der - som jeg ikke helt kan forklare? maybe you have noticed? :D

Godnat allesammen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar