VELKOMMEN TIL RODEBUTIKKEN ;)

tirsdag den 9. marts 2010

God følelse indeni :)


Tirsdag har indtil videre behandlet mig ret godt :)!
Efter beslutningen med at dropppe dramaet omkring Mr. X er der faldet en vis ro på igen!

Jeg er ingenting uden mine veninder' og en af de bedste af slagsen Nadia og jeg mødtes idag for at gå en tur med hendes dejlige livlige hund - ved åen! Vejret var fantastisk og det var skønt at få en masse frisk luft! Den skønne gåtur gav mulighed for at få snakket en masse igennem (sidste nye) siden vi var sammen for et par dage siden :)
Ellers har jeg idag sat en del på Msn og snakket med forskellige venner :) Bla. min skønne veninde Barbara som lige p.t er taget på et 4 måneders ophold i norge! Barbara er noget helt specielt og en oplevelse i sig selv, jeg har kendt hende i mange mange år, og vi to har et specielt bånd til hinanden, så selvom der går længe mellem vi ses - vil vi altid være tæt! Jeg savner hende, men hun gav mig idag datoen på hvornår hun kommer hjem - d. 12 april? :D Can't wait! Vi har idag snakket om planerne for vores vilde sommer sammen - og det kan kun blive HØJERE OG VILDERE når vi to er sammen! Alt skal prøves og det blir det - så jeg glæder mig utroigt meget til at hun kommer hjem og ikke mindst til at det blir sommer. Prøv lige engang at drøm dig væk - i sommerkjolen, sommersolen som bager på din hud, de kølige drinks og sommerhittet der kører i baggrunden - det blir fantastisk :D
Jeg har idag også snakket med The greek (en kammerat) om at tage til Grækenland et par uger i sommerferien og arbejde som bartender, sammen med ham! Han skal være dernede i to måneder (eller mere) han er oprindeligt fra Grækenland -men opvokset i Danmark. Han har masser af familie og venner dernede. Det kunne være så dejligt - men er stadig på overvejeren :D
Ellers er planen at jeg på torsdag tager til Aalborg ud til min dejlige veninde Heidi :) Så står den ellers på hygge og bytur torsdag og fredag! Det glæder jeg mig rigtig meget til !
Ligenu spiser jeg lakridser, ryger cigaretter og læser andre blogs! Men burde egentlig ligge mig over i seng og prøve at sove lidt! Skal på nattevagt på plejehjemmet i aften møder kl 23.00 og har fri imorgen tidlig 07.30 - så hvis jeg skal holde mig vågen er det vidst bedst hvis jeg får lidt søvn først :)!
God aften til jer allesammen :) Vi blogges!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar