VELKOMMEN TIL RODEBUTIKKEN ;)

torsdag den 11. marts 2010

Penthouse watch out ;)


Igår morges kom jeg hjem 07.30 efter nattevagt på plejehjemmet - sov til kl 14.00! Jeg stod op og hyggede lidt herhjemme - inden jeg skulle op på tandlægeklinikken og gøre rent!
Jeg har de sidste 14 dage fået anskaffet mig 3 jobs, når man har et behov for at drikke sig i hegnet hver weekend, og helst have et nyt sæt tøj på hvergang' er det nødvendigt at tjene penge - eftersom vi alle ved at man ikke bliver velhavende af at være på su.
Jeg har 3 jobs :)
Jeg læser jo til sygeplejerske og og er derfor ansat som vikar/afløser på plejehjemmet her i Sindal hvor jeg har boet de sidste 3 måneder - hos min Mor :)
Det er et job - jeg er rigtig glad for - jeg holder meget af relationen og så er det godt sublement til mit studie :)
Samtidig er jeg blevet Promoter :) Det er et firma som arrangere events rundt omkring i hele landet! Det kan være alt ligefra at dele chokolade ud i brugsen, til bacardi pige på diverse clubs. Nu her den 23 Marts - skal jeg ud som promoter i det nye shopping-center Friss i Aalborg :) Hvor jeg skal tage billeder af de besøgende, hjælpe dem med at finde rundt i centeret og dele goodie-bags ud :) Tror det bliver rigtig sjovt! Fordelen ved jobbet som promter er at der er et intranet - hvor du kan booke dig på jobs - det vil sige at jeg selv kan bestemme hvornår jeg vil arbejde og derfor har en god mulighed for at planlægge og få det til at passe mht mine egne planer og de tider hvor jeg er presset på studiet :) Skal forresten starte på studiet igen 26 April - det glæder jeg mig rigtig til :D
Det 3 job - er nok det mest misundelsværdige job - endet mindre generøst end et rengøringsjob på en tandlægeklinik! Ej jobbet er godt, og det er fast og giver en fast indtjening og sikrer at jeg kan betale min husleje og andre udgifter(det er min roomie nok rimelig glad for) Jeg er på tandlæge klinikken 2-3 gange om ugen ! Jeg har egen nøgle og skal bare have gjort rent inden kl 07.30 den næste dag - så jeg er helt alene på den store klinik og jeg kan godt li at jeg bare kan passe mig selv! Jeg har min ipod med mit yndlings musik på med og så det i ørene og så igang! og hey? bonus er at du forbrænder en del kalorie ved rengøring ;)


Penthouse lejligheden begynder for alvor at blive en realitet :) Flyttemænd er kapret (bestående af venner og min lillebror) Trailer er lejet og de meste af tingene står bare og venter på at blive hentet ;) De sidste forberedelser er begyndt - igår efter arbejde var jeg oppe i lejligheden med den underskrevne lejekontrakt :D Og idag har Mimse og Jeg (okay okay - mest Mimse) Syet puderne vil vores sofa - de skal være i pang-farverne, grøn pink og blå :D
Om et par timer tager jeg toget til Aalborg ud til min veninde Heidi - vi holder fest hos hende i aften og så skal vi ind i jomfru ane gade og ryste den ;)! Det bliver rigtig godt - og jeg glæder miiig :D
Ha en god torsdag alle sammen ;) Vi blogges !















Ingen kommentarer:

Send en kommentar