VELKOMMEN TIL RODEBUTIKKEN ;)

tirsdag den 9. marts 2010

It's official !!!


Jeg har absolut ingen nosser ( som min veninde AnneMette så smukt formulerede det)


Jeg tog bestemt ikke kvindernes kampdag højtydeligt - eftersom jeg efter at havde kigget ind i hans øjne - klappede i som en østers! Samtalen som vi skulle have - endte i noget rod! Måske forventer jeg for meget? Jeg vil bare så gerne have at han siger at det er mig han vil ha? og ja ja - jeg ved godt han har sagt det - men han var fuld? og skal man virkelig høre sandheden fra fulde mennesker og små børn?


Summa sumarum af det hele er at jeg det endte med at vi skiltes ved at give hinanden et knus og opførte os som om at vi bare var venner igen :S



Da jeg gik hjem - havde jeg den mærkeligste følelse indeni - en tom følelse! Jeg ringede til min livline - AnneMette, som altid ligger øre til mine evige skrupler! Og så skal jeg ellers love for at hun gav mig et wake up call! Det er det der er fantastiske ved gode veninder - de ved hvornår de bare skal nikke og lytte - men samtdig ved de også hvornår det er tid til at give et kærligt spark bagi! AnneMette har et beundringsværdigt syn på livet og altid gode perspektiver på enhver sag - og en samtale med hende - kan være meget tankevækkende!


Hun sagde til mig - der er få tidspunkter i livet - hvor du må tage dit hjerte i hånden og tage chancen og række det til en anden - det er så op til personen du rækker det til, hvordan han vil behandle det - men det er den risiko du må løbe!

Jeg er ikke klar til at løbe den risiko - jeg har bestemt mig for at det ikke er tid til det nu!
2010 er mit år - mit eventyr! Som skal være præget af en masse oplevelser og mindst mulige begrænsninger! Det her med at finde sig selv og stå på egne ben - er noget jeg gør for mig selv - fordi jeg kan mærke at det er det jeg har brug for!
Kald mig kylling, kujon eller bare idiot :D Men ligenu er de eneste mennesker som har mit hjerte mine veninder - fordi dem ved jeg, ville aldrig gøre noget ved det som kunne skade det <3

Mr. X is out - M'M is in ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar